Een nieuw merk gericht op Amerikaanse ondernemers in de tuinbouw die willen opschalen.
Op basis van klantonderzoek, data-analyse en de ambitie van Martin Stolze om internationaal te groeien, hebben we ons gericht op Amerikaanse ondernemers in de tuinbouw. Zij willen een efficiënte manier om hun productie op te schalen, door het intern vervoeren en verwerken van potplanten of trays te automatiseren. Martin Stolze heeft hierin een unieke positie, gezien de erkende kwaliteit en expertise van de Nederlanders. Om deze gigantische groeipotentie te benutten hebben we GoEasymax.com geïntroduceerd, het product van Martin Stolze dat zich goed leent als standaardoplossing.
Een klantgericht alternatief dat uitblinkt in standaardoplossingen
GoEasymax.com onderscheidt zich door gestandaardiseerde systeemoplossingen aan te bieden. Ondernemers krijgen direct een prijsindicatie tijdens het kiezen van hun gewenste systeem, opties en de totale transportafstand. Zonder tussenkomst van een accountmanager of het zelf berekenen van losse productonderdelen, wat de standaard is in de markt.
Digitaliseren en stroomlijnen van het verkoopproces
Martin Stolze omarmt digitale transformatie door het verkoopproces te digitaliseren en te stroomlijnen, waardoor klanten snel en eenvoudig prijsindicaties ontvangen en offertes kunnen aanvragen. Dit initiatief, gericht op het verbeteren van de gebruikerservaring en het vergroten van de toegankelijkheid van hun producten, stelt Martin Stolze in staat om direct in te spelen op de veranderende behoeften van de moderne tuinbouwondernemer.
Online touchpoint en verkooptool in één
GoEasymax.com is ontwikkeld met de focus op snelheid, efficiëntie en behoud van klantgerichtheid. Een online kanaal, met alleen een sales- en configuratorpagina, voor zowel klanten als (weder)verkopers. Hier worden de belangrijkste voordelen uitgelicht en hoe het werkt.
Bestaande en nieuwe klanten beter bedienen
Door deze strategische aanpak heeft Martin Stolze een sterke positie om zowel bestaande als nieuwe klanten beter te bedienen, waardoor ze hun leiderschap in de markt voor interne transportoplossingen verder verstevigen. Deze beweging naar een meer klantgerichte en technologiegedreven benadering is een duidelijk bewijs van Martin Stolze's toewijding aan continue innovatie en hun streven om de uitdagingen in de markt proactief aan te pakken.
Conclusie en toekomstvisie
Voor Martin Stolze is dit een belangrijk keerpunt, niet alleen als strategisch respons op marktuitdagingen, maar ook als sprong voorwaarts in hun digitale transformatie die in lijn ligt met kernwaarden als kwaliteit en innovatie. Samen blijven we stappen zetten om de visie en strategie uit te voeren.
Bekijk het project op www.GoEasymax.com