071 - 576 13 23

Hoe werkt SWIS Servicedesk?

Servicedesk gebruiken we voor het afhandelen serviceverzoeken. Denk aan een aanpassing of vernieuwing aan je website, een probleem of een ander vraag. De voordelen op een rij:
Je kunt...

  • op ieder gewenst moment van de dag inloggen om de status van je serviceverzoek te bekijken.
  • personen toevoegen die je verzoek kunnen volgen.
  • eenvoudig al je vragen en antwoorden terug vinden.

Kortom: snelle en overzichtelijke communicatie tussen jou en SWIS!

Account aanmaken & inloggen 

Om het nieuwe Servicedesk te gebruiken dien je eenmalig een account aan te maken. Ga naar support.swis.nl om in Servicedesk te komen en een account aan te maken.  

afbeelding1.png

Hoe dien je een verzoek in?

Natuurlijk kun je, wanneer je een vraag hebt, ons gewoon bereiken via ons servicenummer 071 - 30 400 20 en via service@swis.nl, maar je kunt dit ook meteen doen in Servicedesk. Hoe werkt dat?

  • Ga dan naar http://support.swis.nl en log in.
  • Kies vervolgens waar we je mee kunnen helpen: een aanpassing/vernieuwing aan je website of een probleem/vraag?
  • Vul het formulier in. Probeer zo specifiek mogelijk je probleem of wens te omschrijven, voeg eventueel ook bestanden toe met screenshots of plaatjes.
  • Klik op “Aanmaken”.

Heb je deze stappen doorlopen, dan is je verzoek aangemaakt en ontvang je daar een ontvangstbevestiging en een ticketnummer van. Daarmee kun je je vraag altijd terugvinden onder "Mijn verzoeken."  

afbeelding2.png

De status van je serviceverzoek bekijken

Klik in Servicedesk rechts bovenin op "Mijn verzoeken", om al je ingediende vragen te bekijken. Daar zie je wat de status van een verzoek is en je vindt er een overzicht van al je openstaande en afgeronde vragen.

 

Anderen mee laten kijken met je verzoek

Wil je dat, buiten jijzelf, ook nog anderen op de hoogte worden gehouden van de laatste stand van zaken omtrent je verzoek? Dat kan! Voeg dan personen toe aan je verzoek.  

  • Ga naar “Mijn verzoeken”
  • Klik op het betreffende verzoek
  • Kies voor ‘+Personen toevoegen’ en typ daar het e-mailadres in van de persoon die je wilt toevoegen.

Let op: je kunt hier alleen mensen toevoegen die al een Servicedesk account hebben!

afbeelding_4.png

Je profiel bewerken

Op Servicedesk heb je een eigen profiel. Deze vind je rechtsboven onder het drop down menu. Wanneer je deze open klikt, kun je op ‘Mijn profiel’ klikken. Vervolgens kun je onder andere een avatar (foto van jezelf) toevoegen, dit vind je onder 'Bewerk profiel'. Wel zo leuk om te zien wie er aan de andere kant van de 'lijn' zit! :-)

afbeelding5.png

(Meerdere) Bijlagen meesturen?

  • Als je een mailtje stuurt naar service@swis.nl worden de bijlagen in de mail automatisch meegestuurd naar Servicedesk.
  • Wil je vanuit Servicedesk meerdere bijlagen toevoegen, dan kan dit door op “Bijlage toevoegen” te klikken en daar het bijbehorende bestand in de mappen op je computer selecteren. Wil je meerdere bijlagen toevoegen? Geen probleem, je kunt meerdere bestanden (tegelijk) selecteren.

 afbeelding6.png

 

 

ContactformulierContactpersoon

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Vraag het Menno en hij neemt zo snel mogelijk contact met je op.