071 - 576 13 23

Zo ontwikkel je de
beste interactieve ziekenhuiswebsite
van Nederland.

Maak een website voor ‘iedereen’

De stakeholders Vertegenwoordiger van
de patiëntenadviesraad
Fondsenwerver Medisch specialist Verpleegkundige Webmaster Kinderarts Manager communicatie Beleidsmedewerker
kwaliteitszorg

Alle stakeholders aan tafel

Van arts tot beleidsmaker en patiëntenvereniging. De Bronovo-website kent heel diverse stakeholders. Om de website zo optimaal mogelijk te maken, denken we samen met vertegenwoordigers van alle stakeholders na over de strategie achter de website.

Doelgroepen

Tijdens een door SWIS georganiseerde strategische sessie definiëerden de stakeholders het doel, de doelgroepen en het beoogde resultaat van de nieuwe website.

De doelgroepen Specialisten Medewerkers Naasten/bezoekers Werkzoekenden Patiënten Huisartsen

Even wat mooi spul uitgelicht! surface

Draag de vernieuwde identiteit uit

‘Zorg, service en persoonlijke aandacht waar je u tegen zegt’. Dat is de concrete vertaling van de slogan van Bronovo: ‘Hoffelijke Zorg’, dat door het adviesbureau Thielen Peters is ontwikkeld. Die missie is ook een uitstekende toetssteen voor de website. De website is zo ingericht dat hij bijdraagt aan de merkidentiteit die Bronovo wil uitstralen. De website sluit aan bij de nieuwe identiteit.

De website draagt bij aan de merkidentiteit door:

bekijk bronovo.nl
Van schets tot eindresultaat
Volledig bruikbaar voorbeeld!
Probeer maar!

Volledig responsive

Smartphones zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Bijna driekwart van de Nederlanders heeft een smartphone en de meesten van hen gaan nooit zonder hun apparaat van huis. Door smartphones een centrale plek te geven in je strategie, bedien je de nieuwe, continu verbonden consument optimaal. De nieuwe Bronovo website is volledig geschikt voor mobiel gebruik.

De beste ziekenhuiswebsite van Nederland

TrendITion voert jaarlijks onderzoek uit naar eHealth-ontwikkelingen. Hiermee geven ze overheid, zorgfinanciers en zorgaanbieders inzicht in de ontwikkelingen op het grensvlak van gezondheidszorg, informatie en technologie. Dit jaar onderzochten ze hoe informatief en interactief de 93 Nederlandse ziekenhuiswebsites zijn.

In dit kwantitatieve onderzoek zijn de 93 websites bekeken op de aanwezigheid van 47 verschillende online mogelijkheden die een website kan aanbieden. Via desk research en interviews met webbeheerders werd elk ziekenhuis op elk criterium gescoord. De nieuwe Bronovo website kwam als beste uit de bus. En daar zijn we trots op!

Beoordeling Bronovo.nl door Trendition
ContactformulierContactpersoon

Ook tot de beste van Nederland horen?

Laten we snel om tafel gaan om te kijken hoe we jou naar de top kunnen helpen! Laat een bericht achter en Mario belt of mailt je snel.

Je kunt Mario ook zelf bellen op 071 - 576 13 23 of mailen via mgerssen@swis.nl