SWIS Digital Experience Platform

Zet de volgende stap in online klantcontact: maak op een relevante manier contact met je gebruikers en toon hen op het juiste moment, de juiste content. 

Laptop met website en iconen van verschillende type content

Biedt jouw websitebezoekers een unieke ervaring

Personalisatie is een veelbesproken onderwerp en het aanbod aan personalisatietools neemt enorm toe. Persoonlijke contactmomenten doortrekken in al jouw digitale kanalen kan een behoorlijke uitdaging zijn. Hoe zorg je ervoor dat je het overzicht bewaart en een consistente digitale ervaring aanbiedt aan je klanten? DXP is het antwoord op die vraag.

DXP verbindt Business, Marketing en IT

Met een Digital Experience Platform (DXP) biedt je bezoekers een unieke en persoonlijke ervaring waarmee je klanten beter geholpen zijn én je jouw digitale succes vergroot. Het geeft antwoord op vragen als: Op welk punt haken klanten af of hebben ze eigenlijk nog wel interesse in een bepaalde dienst/product? De ideale customer journey ziet er per persoon of doelgroep vaak heel anders uit. Om iedereen op een relevante manier te benaderen tijdens deze journey is er nu een oplossing die al deze data kan analyseren en hier meteen op inspeelt. 


Het DXP platform verbindt alle verschillende kanalen met elkaar die je gebruikt voor je Digitale succes, denk hierbij aan CRM, marketing- en customer service tools. Het stelt je in staat om overzicht te creëren en alles te beheren vanaf één plaats. Door middel van API’s worden de tools die beschikbaar zijn binnen het platform én al jouw favoriete externe tools aan elkaar gekoppeld om jouw klanten een consistente ervaring aan te bieden.

Veranderen de digitale behoeftes van je bedrijf of nemen deze een andere vorm aan? Geen probleem! Het DXP platform biedt alle flexibiliteit om snel en gemakkelijk nieuwe componenten of tools toe te voegen.

Unomi en Mautic zijn een super team

Het DXP platform gebruikt de AI-engine Unomi als Customer Data Platform en verzamelt data en gedragspatronen, koppelt deze in real-time aan bezoekers en plaatst deze in zelf gedetecteerde ‘slimme’ segmenten die worden aangevuld met informatie vanuit je CRM. Hiermee leer je jouw klanten beter kennen en ontdek je nieuwe doelgroepen waarvoor je een unieke digitale strategie bepaalt.

Binnen het platform deel je met de Marketing Automation tool Mautic per segment gepersonaliseerde content die je beheert vanaf één plaats. Met Mautic maak je volledig geautomatiseerde campagnes aan en worden leads en leadscoring ook automatisch door de tool bijgehouden. De combinatie met Unomi zorgt ervoor dat de klantprofielen constant in beweging blijven, als de interesse van jouw klant verandert dan wordt hij of zij in real-time in een nieuw segment geplaatst met content die hierbij past. Dit beperkt zich niet alleen tot de website maar ook e-mail campagnes en andere toekomstige contactmomenten worden hier automatisch in meegenomen. Met het DXP platform schiet je altijd raak!

Verzamel en koppel data op een ethische manier

Het DXP platform draait volledig op Open Source technologie van Drupal, SWIS is een groot Drupal -en Open Source fan, het draagt bij aan een ‘open’ en betrouwbaar internet. De data wordt op een transparante manier verzamelt en verwerkt, privacy staat hoog hierbij hoog in het vaandel en de Europese GDPR richtlijnen worden volledig nageleefd!

 

Is jouw interesse gewekt en zou je graag meer willen weten over het DXP Platform?

Neem dan contact op met Barry via: bvandermeij@swis.nl of bel 06-45672392

Barry_van_der_meij_contact