Vijf redenen om te geloven in een open DXP

Tijdens 'Een persoonlijk en betrouwbaar internet' waren Nick Veenhof & Leen Penders van Dropsolid te gast om ons uit te leggen hoe je met een open DXP ervoor zorgt dat je op een ethische manier data in kan zetten voor gepersonaliseerde marketing acties.
door Linda Kruijswijk op 7 oktober 2021

Met een DXP (Digital Experience Platform) zet je de volgende stap in online klantcontact! 

nick_veenhof_leen_penders

Met een DXP is het mogelijk om op een relevante manier contact met je (website)gebruikers te maken en toont door middel van slimme marketing software de juiste content op het juiste moment. Hierdoor ben je in staat om elke customer journey te personaliseren, en dus volledig uniek te maken. Het bijzondere van dit DXP is dat het volledig draait op open-source software.

SWIS is onlangs een partnership met het Belgische Mar-Tech bedrijf Dropsolid aangegaan om een open-source DXP aan te kunnen bieden aan onze klanten, inmiddels draait het DXP ook binnen onze organisatie. Tijdens ons SWIS Event afgelopen 25 september: Een persoonlijk en betrouwbaar internet, leggen Nick Veenhof (CTO) en Leen Penders (CMO) aan ons uit hoe je personalisatie toe kan passen door op een transparante manier data te koppelen aan persoonsgroepen (segmenten). In vijf redenen nemen ze ons mee in de wereld van het open DXP.
 


Ben je benieuwd hoe jij AI en gepersonaliseerde marketing toe zou kunnen passen om bezoekers een betere online ervaring aan te bieden? Lees meer over het DXP.